Xerxes Group gaat verder onder de naam OneXillium

Xerxes Group, moederbedrijf van Xtandit, DocVisie, Ricoh Document Center Midden Nederland en Document House Limburg, gaat verder onder de nieuwe naam OneXillium. Dit houdt in dat de merknamen van deze vier dochterbedrijven verdwijnen en de bedrijven gezamenlijk opereren als OneXillium. Door de strategiewijziging kunnen de ultieme (digitale) werkplek, slimme documentoplossingen en security een nog stevigere rol spelen in het bedrijfssucces van de klant. Hoog in het vaandel staat daarbij de adoptie van IT-oplossingen door de eindgebruiker. Dit is cruciaal voor het succes van digitale transformatietrajecten.

Door de nieuwe positionering is OneXillium in staat om relevante en complete oplossingen te bieden zodat het MKB op een efficiënte manier de nieuwe manier van werken kan realiseren. OneXillium heeft als doel om te groeien door de IT-kennis over multinationals samen te voegen met de persoonlijke benadering van een MKB. Hierbij staat de klant centraal onder het motto ‘building delight’. Door te luisteren naar de wensen, dromen, kansen en uitdagingen van de klant, draagt OneXillium IT-oplossingen aan die naadloos aansluiten op de business.

Jo van Onsem, CEO OneXillium: “De naam OneXillium is een samenstelling van de woorden ‘one’, als één team onze klant ondersteunen, en ‘xillium’, afkomstig van het Latijnse woord auxilium, dat ‘hulp’ betekent. De X in het woord staat ook voor verbinden: met mensen, klanten en de maatschappij. In alles wat we doen leggen we de nadruk op maatschappelijk verantwoord ondernemen. Gedurende het gehele klanttraject richt OneXillium zich op het leveren van de beste klantervaring. Niet alleen door het inzetten van de juiste diensten en oplossingen, maar door de partner te zijn die zorgt voor een plezierige customer journey. Klanten maken bijvoorbeeld gebruik van één centraal aanspreekpunt voor hun volledige digitale transformatieproces. Bovendien zijn veiligheid en gebruiksgemak voor ons de belangrijkste succescriteria. Door ons op deze manier te differentiëren hopen we mooie successen te behalen en een goede en kwalitatieve partner te zijn voor zowel onze klanten als onze leveranciers. Naast delighted customers zijn delighted colleagues ook zeer belangrijk. We streven dus niet alleen extern maar ook intern naar geluk.”