VodafoneZiggo in zee met HEYDAY

HEYDAY Facility Management gaat de komende drie jaar de rol van managing agent vervullen voor VodafoneZiggo. Speciaal voor VodafoneZiggo heeft HEYDAY een flexibele, facilitaire oplossing ingericht die rekening houdt met de dynamiek van de telecommarkt en inspeelt op de huidige veranderingen in de werkomgeving.

Als managing agent gaat HEYDAY als verlengstuk opereren van het team Workplace & Facilities van VodafoneZiggo. Het HEYDAY-team wordt verantwoordelijk voor de tactische en operationele facilitaire aansturing van 8 kantoren en 16 steunpunten verspreid over heel Nederland. Om op deze locaties de werknemers van VodafoneZiggo te ontzorgen, ziet HEYDAY toe op de coördinatie en aansturing van alle facilitaire leveranciers. Het contract omvat de aansturing van een breed scala aan diensten, onder meer schoonmaak, catering, gebouwbeheer & onderhoud, handymandiensten, post & repro en het werken met Facility Management Informatie Systemen (FMIS).

In het partnership staat het aantrekkelijk werkgeverschap van VodafoneZiggo centraal. Het creëren van een uitmuntende employee experience loopt als een rode draad door het contract, waarbij de kernwaarden van VodafoneZiggo ‘plezier en vooruitgang met elke verbinding’ voorop staan. Door de samenwerking met HEYDAY wil VodafoneZiggo haar prettige werkklimaat blijven afstemmen op de wensen van haar werknemers en de huidige transitie in de kantoren naar hybride werken stimuleren. In de samenwerking is bovendien veel ruimte voor innovatie en continue ontwikkeling van de aangeboden services, zo wordt de komende jaren onder meer data-driven Facility Management verder geïmplementeerd.