Dutchy Design wordt DDA

De in Amsterdam gevestigde branding agency Dutchy Design zal zich vanaf september 2020 herpositioneren als creative solutions agency, met als nieuwe naam Dutch Design Agency (DDA). “Wij zullen onze decennialange heritage van Nederlandse innovaties omarmen en voortzetten naar een hoger creatief niveau.”

“Als onafhankelijke agency, is het juist onze taak om daar te zoeken waar nog niemand durfde te komen” zegt Thomas André de la Porte, oprichter van DDA. “Wij willen onze creatieve expertise inzetten om de huidige, tevens traditionele, systemen en gedachtes te doorbreken, om juist de onconventionele ideeën te verwezenlijken.” 

Als creative solutions agency, zet DDA zich in voor de mensen met een visie op verandering en innovatie van hun markt. André de la Porte: “Met onze nieuwe propositie, die zich uitstrekt van high-end design tot aan het ontwikkelen van performance-based tools, creëert DDA creatieve oplossingen, die hedendaagse ervaringen zullen doen veranderen. Wij zullen onze decennialange heritage van Nederlandse innovaties omarmen en voortzetten naar een hoger creatief niveau.” 

Diversiteit en eigenheid
De drijfveren van DDA komen voort uit waardes groter dan succesvolle campagnes en digital engagement. “Wij geloven dat diversiteit en eigenheid nog niet genoeg worden vertegenwoordigd in de huidige maatschappij. Met onze pilaren van innovatie, een duurzame wereld, culturele diversiteit en creatieve vrijheid, streven we dan ook naar een plek waar iedereen mee doet,” aldus André de la Porte. 

“We leven in een wereld waarin zo veel mogelijkheden en kennis binnen handbereik liggen, dat wij meer willen betekenen dan alleen een mooi design,” aldus Siana Durfort, branding strateeg bij DDA. “Het is onze dagelijkse missie om bij te dragen aan een positief verbeterde wereld en zullen dan ook oplossingen creëren die verder gaan dan alleen de vraag vanuit onze klanten.”