Hij gaat Dialog Groep nadrukkelijk positioneren, een ‘gezicht’ geven op de Belgische en bij uitbreiding de Luxemburgse markt. Hierbij staat hij onze klanten bij in het proces om hun klanten een grote klantentevredenheid te garanderen.
Kristoff De Smedt: “De uitdagingen zijn groot, maar de oplossingen die onze organisatie aanbiedt, zijn meer dan ooit relevant. In deze vreemde tijden wordt het cruciaal voor ondernemingen om hun klanten zeer goed te begeleiden en correct te informeren. Een positieve klantenervaring is hierin essentieel, en net daar zijn wij met onze omnichannel communicatieoplossingen heel sterk in. Niet voor niets is onze baseline DIGITAL INTERACTION MADE EASY”.
Voorheen was Kristoff werkzaam als Sr. Relationship Manager bij Altares | Dun & Bradstreet België, waar hij sterke data gekoppeld aan maatwerkintegraties in bestaande oplossingen aanbood aan bedrijven in uiteenlopende sectoren. Voorafgaand was hij actief in de verzekeringssector als respectievelijk Sales Manager Corporate Accounts en Consumer Marketing Officer.